Feeling good

Allt har gått bra idag, fått in några slantar till US och träffat många härliga kids. Ira var helt undebar idag när jag red, lätt och fin i handen samtidigt som hon jobbade på fint under sig. Fick två tok fina galopper på volt och nöjde mig där, vart väl kanske en haltimmes pass vilket jag tycker är alldeles lagomt en sån här dag.
 
Hadde en trött tjej efteråt, tur för henne att dom fick komma in nu under värsta hettan. Så släpper Vilma ut vid fyra tiden ungefär så dom får sova ute inatt när det är svalt och skönt :)
Jag fick gå med Albin som skötte sig super förutom att han nöp mig i handleden när han inte fick äta gräs... Är man hungrig så är man^^
Hade sällskap av Moa som knatade runt med Tjorven :)
 
Nu ska jag snart ner till marknaden för att kolla på lite saker själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0