Effektiv

Har hunnit med en del idag, gått bra i skolan och pysslat en hel del med Ira. Tar bara allt lite kort då jag ska sova efter det här. Mamma skulle lämna av lite spånpelletsar efter jobbet bara och då var Danne där för att hjälpa Lotta med en tappsko. Mamma ringde till mig för nu kunde vi få hjälp att slå dit skon lite extra, jag kom på en gång. Ira skötte sig super sen, mamma slog i någon extra söm och tog bort dom lösa och fick lite tips och hjälp från danne, super schysst att han hjälpa oss :)

Red sen lite på ängen och hade en ganska bra känsla, dock vill hon inte riktigt ta stöd på bettet vilket gör henne lite ostadig i formen. Så länge jag har sökningen till bettet så går hon helt okej. Stefan kommer kanske i morgon istället, lite mycket åt han och ingen direkt brådska för min del denna gång.

Packat skolväskan och checkat lite inför i morgon så försöker jag blogga lite på bussen i morgon med ;) Natti Natti!

Ira fick syn på en människa vilket enligt henne var någonting man måste passa sig för :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0