Det mesta blir bättre med tiden!

Eller vad är det dom säger? Min feeling vart det i alla fall. Har hjälp mamma att fota allt som ska säljas, nu är det bara prissättning och lite storlekskoll innan jag kan lägga ut det för försäljning. Kan väl dröja någon dag :p Har inte hunnit fixat med protokollen så det blir prio ett i morgon när jag kommer hem. Stefan kommer på onsdag eftermiddag så det känns bra :)
Här får ni ett litet smakprov på lite saker som ska säljas, sen har vi väldigt många täcken i 135-145 att sälja ;)
 
Jesse skulle vara gullig och ta ut hästarna i morgon så jag behöver inte ner dit innan jobbet, dom sover alltså inne i natt. Nu ska jag bara försöka ropa in Tessie och sen mata på kaninerna innan jag går och lägger mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0