Dålig uppdatering

Har inte riktigt hunnit med bloggen så mycket som jag velat, bara sprutar av ideér och åsikter som bara måste ut. Men tiden räcker inte riktigt till just nu, men snart hoppas jag. Sista dagen på jobbet i morgon, känns nästan lite sorgligt... Världens bästa sommarjobb helt klart!
 
Ira tömkördes idag, provade Nadjas gamla travbett vilket funkade bra. Vill ha någon form av parerstänger när jag longerar eller tömkör så jag får lite hjälp med styrningen när man inte kan vara exakt rakt bakom jämt och inte rama in med någon skänkel. Hon sökte sig super fint till bettet bara du behöll en ytterst lätt kontakt, tar du för mycket i henne så säger damen till. Att min häst har blivit så underbar nu?! <3
 
Sen har jag kollat på inspelning från VM, ingen vidare svensk tur dag men dom kämpar på! Bakade även en falsk toscakaka som jag ska bjuda lite på utav i morgon på jobbet. Sista jag gjorde vara att åtgärde en sak jag missat helt att ta upp här på bloggen... Mitt hår fick en svag nyans av grönt efter min första jobbdag och jag sedan badade i Vilmas pool, har aldrig hänt förr men iår när jag inte ens har blekt håret något. Graden av ''grönhet'' har varierat från tvätt till tvätt, nu var det ganska lite men var ändå tvunget att göras. Läste mig till att 1-2 tsk askorbinsyra som du hittar i kryddhyllan i vilken affär som helst i ett glas med ljummet vatten, funkade otroligt bra! Ska däremot köra på en gång till nästa dusch så får det vara bra sen ;)
 
Supetråkigt inlägg utan bild kanske men lite mer läsvärdt förhoppningsvis istället, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0