Bloggingen ligger lite lågt just nu

Har haft ganska mycket att göra men ser inte det som en ursäkt, it is what it is. Men har ju söndagsskolan och den tänker jag fortsätta med och ska även lägga upp bilderna på Hannah, Jesse och Helena samt en del från Tierp men i ärlighetens namn har jag inte startat min dator sen i fredags kväll. I slutet av veckan tror jag vi får skoldatorerna och då hoppas jag att jag kan slänga in lite fler och bättre läsvärda och välgjorda inlägg än dom från mobilen nu.

Ira fick vila men lasttränade vilket ändå gick bra, inte super men bra. I natt sussar dom inne, Vilma tar ut i morgon bitti. Var skönt att bara mysa med Ira idag, hon har blivit så lugn och fin på gången och mycket modigare, kan det vara magnesiumet mån tro? Kul att det funkar i alla fall :)

Nu för första gången på sjukt länge ligger jag i säng innan tio och kommer somna strax, "sova ut lite".

Här får ni en mysig morgon bild på Ira som är åt fel håll, det får ni på köpet liksom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0