Två dagar

Gjorde världens tabbe igår, gick upp till tv-soffan... Kunde inte motstå att somna där uppe och den här gången ångrade jag det faktiskt. Det brukar vara skönt att somna där och sen gå ner till sängen under natten, men i te den här gången! Sängen är tio ggr bättre nu efter att man varit borta.

Igår fick Ira vila, krattade i hagen istället och pysslade med Nadja. Åkte moppe till skolan, tänk att det kan vara roligt att åka till skolan? Inte för att jag ogillar skolan men brukar kunna bli lite stressigt på mornarna ibland :p

Idag däremot trimmade jag på tränsbettet, provade mitt nya mässing tredelade med lösa ringar som jag köpt från Johanna Ö.P :) ingen skillnad jämtemot mitt vanliga med fasta ringar men det är mässing i alla fall ;) Ira skötte sig bra som vanligt och idag var hon även riktigt stark i galoppen.

Nu ska jag försöka gå och lägga mig, ingen idé att sitta uppe utan bättre att få lite extra sömn, God Natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0