Tänk vad fort tiden går!

Skulle ha bloggat igår, eller rättare sagt för någon timme sen bara. Tiden går fort när man.... ska gå in på fb och kolla en snabb liten grej. Vi säger att det fortfarande är söndag för enkelhetens skull i detta inlägg.
 
Idag fick Ira en välförtjänt vila efter ett undebart akademiskt pass i går, hon känndes väldigt lätt och bara dansade fram. Tränade lite på galoppbyten och provade på några serier också,  lite mera styrka från hennes sida så sitter det där som en smäck inom en snar framtid ;) Nadja är bättre i benet, svullnaden har gått ner efter en liten metacam-kur. Snön smälter med rasande fart nu, vi skottar/öser ut minst 80L vatten VARJE dag ur Nadjas hage! :o
 
Imorgon ska jag ner till klubben och trimma på tränsbettet igen, dock såg jag nu ikväll att det är klubbtävling på ÄRK så får vänta tills tävlingarna är slut... Mamma tyckte att jag kunde vara med men ska jag vara helt ärlig har jag ingen större lust att tävla klubbtävling nu, kanske i dressyr men inte i hoppning... Satsar på lokala som är 28/4 istället ;) Blir även moppekörning ner tror jag, sån j*vla underbar känsla i lördags när jag tog min premiärtur på moppen. Har haft körkort enda sen 17 december men har inte kunnat kört pga all snö och is, epan är så gott som klar nu, ganska mycket småfix med inredningen men annars är det inte så mycket mer än fjädringen.
 
Innan jag åker ska jag se till och fixa några tidsinställda inlägg så ni har lite koll på vad vi gör där borta, sen i Krakow är det gratis Wifi på hotellet så hppas kunna göra något inlägg därifrån med ;)
 
Hotellet i Krakow i sin stora ära! Go'natt^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0