Späckat schema!

Igår hade jag fullt upp, kom inte hem först kl. 20.15 någonting och då hade pappa precis kommit hem med en kebabtallrik så det vart film med familjen förutom Ronnie som inte var hemma ikväll. Vi såg på en film som hette Försvunnen och den var väl inge super bra, sett den en gång förut när jag tänker efter. 
 
Igår provred jag nya sadeln också, även om det inte är den snyggaste sadeln direkt så låg den väldigt bra på Ira och jag satt hur bra som helst i den! Dock har jag ett normalt koppjärn i nu och det är något för smalt men ska köpa ett till medium-wide precis som jag har i hoppsadeln. Ira var faktiskt väldigt fin igår när jag trimmade, dock lite kort i steget och vågade inte suga mot bettet, tror det kan vara ganska mycket spring som hon håller tillbaka så idag blir det mest att kolla av gångarterna och trimma lite efter tävlingarna.
 
Var även ner till klubben igår för att bygga bana men vart istället att jag, Hannah och Julia fixade med Ostkupan, sen fick vi även hjälp av Jossan och Jacquelin :) Det vart riktigt bra där inne, kommer nog bli lite svårt att få plats men det tycker jag bara är kul att vi fått så mycket fina saker att sälja. Sen blir det en liten slant till US kassan också ;)
 
Nu ska jag äta frukost och sen åker jag väl typ vid åtta hemmifrån då och Vilma åker med mig också. Då blir det väl att göra ett schema över dagen och gå igenom försäljnings processen, sen när tävlingarna börjar kommer jag stå och fota, hoppas jag hinner se Jenny och Muff!
 
En bild jag tog förra året på tävlingarna, har aldrig lagt ut dom då det rann ut i sanden men för den som vill är det bara att höra av sig då jag lätt kan leta igenom bilderna, tror jag tog på alla ekipage ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0