Sömnbrist!

Kommer det bli inatt, ska bara skriva detta inlägg  sen ska jag slumra sött. Går nog upp kl.6 imorgon bitti då jag ska åka ungefär halv åtta och först hjälper jag Vilma släppa ut hästrna i hennes stall och sen vidare till mitt, då åker vi med hennes mamma eller pappa.
 
Kom hem vid TIO, först var det ju tävlingar fram tills ungefär 3 tiden och efter det hade vi städdag på stallet, krattade hela gården och ridbanan m.m. Efter många timmars arbete på fastande mage bjöd Jesse oss på lite fin middag, kött och potatissallad! Väldigt trevlig, så även om det blev sent var det helt klart värt det.
 
Ira skötte sig prima idag ändå när jag kände igenom henne, lättare pass på ängen :) Sen skulle jag brodda ur henne vilket inte var det lättaste... Sitter fortfarande en brodd kvar i vä.fram :@ har försökt med det mesta men imorgon ska vi ta med låsolja för att smörja upp och sen en rörtång så hoppas jag väl på att vi ska få ur den, så länge hon går på mjukt underlag skadar det ju inte men vill ändå få ur den!
 
Fotade hela dagen på tävlingarna idag, dock dog min kamera lite in på sista klassen, lånade Inas kamera och tog lite bilder en liten stund ;)
 
Alla ni som tävlat, hojta till så ska ni få bilderna utav mig, en beskrivning av er kan underlätta då det varit många starter^^

Kommentarer
Postat av: Ellen Thumb

Hej, jag undrar om du har bilder på mig från tävlingen på ÄRK?, jag red i L:D på en ganska kraftig mörkbrun D-ponny. :)

Svar: Det ska jag nog ha, kollar lite senare ;)
Nina

2013-12-20 @ 13:18:58
Postat av: Ellen Thumb

Okej , tack så mycket , har du tittat? ;)

Svar: Verkar tyvärr som jag inte har några bilder på er, letat igenom bilderna två gånger men missat en hel del i början. Om jag inte minns fel så hjälpte jag en klubbkompis med hennes ponny så antar att du måste hoppat just då :(
Nina

2013-12-25 @ 21:07:39
Postat av: Ellen Thumb

Okej , tack ändå! :)

2013-12-29 @ 23:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0