Min fina Ira!

Ira skötte sig riktigt bra idag på hoppträningen, lite missar här och där ibland men jag tar på mig dom mesta. Avslutade klockrent på 1.10, idag var dom stora hindren nemas problemas men lite jobbigare på lydnadshindren, mer lydnads övningar så fixar det till sig ;)

Idag har jag och Vilma haft en härlig dag, vi vaknade hos mig typ vid halv elva, Vilma sov hos mig för den som undrar. Åt frukost och klädde på oss inför stallet sen gick vi ut och startade moppen, Vilma fick låna en hjälm och ett par riktiga vantar. Åkte upp till Stella och Vilma borstade medan jag mockade, sen red hon och jag gick med. Stella vart lite osäker när hon inte hade något sällskap så jag gick och höll i henne tills hon lugnat ner sig lite, men hon är ju en dock bara sju år och hon flyttade till Vilma i mitten på förra veckan. Har lite bilder på när dom red sen också men har inte laddat upp dom än :p

Vi åkte hem till mig igen och gjorde lite mat, köttbullar och potatismos. Vilade en kvart innan vi åkte vidare upp till mitt stall, hann göra klart allt förutom hö innan vi tog in Ira. Gick med Nadja 5min innan också, hon börjar bli riktigt bra i benet nu :)

Vilma gick med oss ner till träningen och sen efter på vägen hem fick faktisk hon sitta upp. Tog några bilder på min brud utanför stallet innan vi gick också, ska ladda upp bilderna imorgon bara jag får tid ;)

Sitter just nu i soffan med min lilla bebis men ska väl dra mig till kojs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0