I'm pleased!

 
Nöjd med den här dagen, kanske inte så speciell men det har kännts bra. Åkte moppe idag, så härligt att känna sig oberoende. Hade även väldigt lätt för att plugga idag, gjorde allt med stort flyt och ingenting var tungt, efterlängtat :) hände även en liten rolig/lustig grej idag, utbytesstudenterna från Belgien är på skolan igen och en av dom Thomas höll en lektion för oss där vi skulle lyssna på låtar, leta reda på fakta från pappret. Ungefär så och efter varje frågepapper ifyllt fick man en lapp med ett land, jag han med 5/6 papper och innan vi slutade så skulle man kolla hur många utav länderna som var med i EU. Turen var på min sida på alla fem var med i EU vilket vanvård ensam om att ha, jag vann en Belgisk tidning, haha! Fattar inte så mycket i tidningen men själva grejen var lite rolig^^
 
Efter att fått igång en liten frussen moppe så åkte jag till stallet och började med mockningen, Ira fortsätter att sköta sig i boxen. Sen tog jag in Ira och gjorde iordning henne för lite longering, gick till Olas bana som torkat helt och hållet nu, eller dvälbevarade väl fuktig nu när det har regnat :p Hade med mig en halsförlängare men hon jobbade på bättre utan så använde den knappt, i början kunde hon inte skritta på stor volt utan små travade men efter mot slutet lyssnade hon bra till min röst och kommandon :)
 
Var hemma strax efter sex, skönt att komma hem tidigt även om jag inte har hunnit med så mycket så kan det vara skönt att göra ingenting. Får se hur länge jag blir vaken, igår vart jag uppe till 00.15 vilket är på tok för sent och absolut inte värt det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0