Grattis!

Idag är dagen då min bror fyller hela 18år! Jag må tjaffsa en del med dig och vi är inte alltid överrens men du ska veta att du betyder sjukt mycket för mig. Under hela min uppväxt har du varit min idol, alltid sett upp till dig och önskat att jag var lika bra som dig på allting, bättre förebild finns inte!
 
Jag vet att du inte brukar läsa min blogg men vill ändå skriva detta här, till dig och ingen annan. Har alltid brytt mig om dig och aldrig kunnat slappna av när jag vet att det hänt dig någonting, så du ska veta det att jag verkligen bryr mig om dig, på både gott och ont kanske.
 
USA resan 2007 finns det många goda minnen ifrån, bl.a här när vi åker på våra nyinköpta heeleys. Skulle kunna rabbla minnen som detta hur länge som helst men antar att det skulle bli lite för mycket :p
 
Nu får jag önska dig en underbar kväll och hoppas att du njuter av livet, så får vi fira dig lite mer på riktigt imorgon! ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0