Euforisk!

Ira var en dröm idag att rida, kan verkligen inte klaga på henne! Red på tränsbettet och kunde till och med lätta på tygeln och hon höll kvar den formen jag bett om tidigare, precis som på stången och som när jag rider akademiskt.

Vart ett alldeles lagom pass på 45min där vi även på slutet fick in två lugna fina galopper. Jag rider hemskt lite i galopp när jag trimmar då hon inte är jätte stark i galoppen än och vill därför bara galoppa en kort men bra sträcka än en lång och slarvig galopp.

Jag och mamma rullade ut en ny rundbal till Ira också, blir sista vi rullar ut då det snart kommer börja komma grönt, men en rundbal räcker i alla fall 3-4 veckor ;)

Här är en bild jag tog idag efter ett gudomligt pass, min fina plupp har utvecklas så enorm mycket! ❤💚💙💛💜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0