En bra dag

Tänker inte klaga på denna dag, hittade på min iPad som jag trodde jag tappat bort men hade bara förlagt den lite... Hehe men det kommer inte hända igen!

Riktig sommarvärme idag, 20 grader! Stod i bara t-shirt och önskade att jag hade haft kortbyxor och linne när jag krattade i hagen. Jag och mamma åkte in till sätra sen för att kolla på sadeln, den såg riktigt fin ut så imorgon ska jag prova den och hoppas på att den ligger bra med rätt koppjärn i, kommer troligtvis få skriva ur järnet ur hoppsadeln då jag tror det svarta järnet blir för smalt :/

En sväng ut till Hööks och provade lite olika ridstövlar då mina börjar bli lite slitna men får hänga i ett tag till, vart en flugluva till Nadja i alla fall. Sen vidare till Biltema där vi köpte två regntäcken, deras täcken är riktigt bra, lite tråkiga färger bara kanske men stilrena istället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0