Effektiv dag

Idag har jag varit väldigt effektiv ändå, har hunnit med det jag ska och lite till. Vaknade vid halv åtta och åt frukost samtidigt som jag kollade på x-factor USA, vart klar för att åka ner till stallet vid kl.9 typ. Skulle ha ridit ut med Jenny men Muff hade varit lite hängig och runnit i ögonen så det vart ingenting, vi får ta det en annan dag istället. Gjorde därefter klart allt i stallet, tog endast en kvart att mocka båda boxarna idag då Ira har blivit renlig, senaste tre dagarna har hon skitit i bakkant och inte trampat ut dom :)
 
Åkte hem igen och åt lite mat och vilade lite innan det var dax att åka ner igen för att göra iordning Ostkupan inför nästa helgs tävlningar. Tog bara 40 min och sen åkte jag och Vilma tillbaka till mitt stall för att gå med Nadja och Ira, ville inte gå ensam med Nadja igen med tanke på hur hon betedde sig igår -.-... Men idag var det inga reaktioner alls när hon hade lite sällskap med sig, måste ändå få säga att Nadja och Ira är verkligen en perfekt kombination. Inte bästa polare kanske men verkligen gulliga med varandra! ♥
 
Skjutsade hem Vilma och forsatte hem för att fira Ronnie med släkten, vart en halvtimme sen men gjorde inte så mycket^^ Nu ska jag bara ut till kaninerna sen sova, i morgon ska jag försöka blogga mer än en gång om dagen. Går ju betydligt mycket fortare om man delar upp det än att spara ihop allt till ett enda inlägg plus att det blir jobbigare för er att läsa :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0