Bästa dagen hittils!

Denna dag har varit lätt bästa ändå, hur skönt som helst att slippa resväskorna då vi är framme på hotellet nu.

Dagen började med att vi åt frukost och åkte till saltgruvan i wielizcka(stav…), riktigt coolt ändå att se hur den är uppbyggd, dock lite mycket information för att man ska kunna komma ihåg allt men tog väl en si sådär 400 bilder nere i gruvan och vart riktigt imponerad av min älskade kamera!

På vägen tillbaka hoppade vi av vid centrum/gamla stan, jag, Malin, Ebba & Amanda gick och åt på Hard Rock Café, I'm in LOVE! 😍 maten var gudomlig och en läsk för 11 zloty(ca 22kr) och du fick gratis påfyllning^^ Jag köpte en t-shirt där, 115 zloty så lite dyr men det är ju ändå en Hard Rock Café tröja 😱

Efter det gick vi till gallerian som är typ 3x så stort som nian i gävle(!), hittade en skinnjacka och ett linne som egentligen inte stod på min lista, hehe. Ska köpa en present åt min kära broder samt fortsätta min jakt på ett par gångvänliga skor :p

Imorgon har vi fridag och ska fortsätta spana in butikerna i gallerian och kolla in slottet i Kraków, nu ska jag snart sova men just nu sitter jag i Amanda och Ebbas rum ;)

Lovar att fixa bilder sen men varit lite tjall men wifi här, ni får den här så länge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0