A lovely dance!

Ira bara flöt fram inne i ridhuset idag, bara hon släppte efter så var hon sådär ruskigt stark och snygg! Red igenom LB:1an bara för träningens skull, idag var hon fin hela programmet igenom även i galoppen som hon oftast inte rikitigt orkar i. Om hon bara hade kunna blivit lite fetare, hon har typ fri tillgång på hö utan slowfeeding nät eller annat... Fettet bygger fina muskler men får väl nöja mig om hon bara håller hullet hyfsat tills grässäsongen börjar ;)
 
Avslappnad tjej innan gårdagens hoppträning^^
Allt är i princip packat inför resan har lite små fix innan jag känner mig 110% nöjd, önskat att jag hunnit med lite mer än vad jag gjort men det är som det är. Hade en tanke att jag skulle hinna dammsuga, moppa, vädra och bädda nytt i sängen, dammsugningen bör jag väl hinna med och även att bädda nytt förhoppningsvis. Ska även se till och göra några tidsinställda så ni vet lite vart vi är och vad vi gör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0