Vadslagningen

Regina har slagit vad med mig och Vilma att om hon inte börjar gråta till Titanic, Hatchiko eller Spirit så skulle Vilma få en JW:luva, ett schabrak och ett par beskydd (begagnat) och jag skulle få köpa hennes Hackamore väldigt billigt :D Men om hon inte börjar gråta så ska vi betala en lite slant till henne istället.
 
Så idag blir det upp till bevis, kan hon hålla tårarna inne och få lite cash, eller släpper hon ut dem och får ge bort fyra saker men fortfarande lite pengar... Det återstår att se, ikvälll går stapeln. Filmmarathon fast jag kommer inte kunna vara med på hela då jag ska upp och tävla med kaninerna ;)
 
Men hennes JW:luva är för liten för Trissan och hon hade ingen luva som matchade till schabraket plus att hon har/ska köpa nya benskydd, och hackamoret använder hon inte så det var inte heller några problem att släppa. Skrev bara det här för att ingen skulle tycka att vi lurar henne eller någonting och vi har även pratat med hennes mamma och det var okej för henne.
 

Ett stiligt ekipage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0