Pay & Jump på ÄRK 1/9

Var och tävade P&J på ÄRK, men var väl mer som tävlings/träning då vi hoppade fram inne på banan fast andra hinder då och i grupp. I första 'klassen' (85) så stannade/smet hon på första hindret men var för övrigt felfri och skötte sig bra, nöjd med det och egentligen finns det ingen speciell anledning till att hon gör så heller vilket är lite tråkigt ibland. Sen i andra klassen (95) så gjorde hon precis samma sak fast på andra hindret... Sen rev hon även sista hindret men det var bara ett skit pet som jag inte bryr mig om. 
 
Men generellt sett så är jag nöjd med dagen, inga större fel från varken min eller Ira's sida så vi fortsätter träna på som vanligt. Sen var den här tävlingen mest för att testa av nya bettet lite bättre och hon funkar riktigt bra men ibland lägger hon tungan ovanför bettet och då är det bara att vänta ut henne tills hon fipplat klart.
 
Nu ska jag hoppa i säng, blir ingen sovmorgon imorgon heller då jag ska upp och tävla med kaninerna i Högbo och den här gången följer Vilma med också :D
 
Bilden är ifrån när jag sov hos Vilma i sommras ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0