Passet ska förnyas

Om en timme sitter jag på bussen på väg in till stan där pappa möter upp mig så ska vi förnya mitt pass, måste ha passet nu när jag ska ta EU-körkortet. Så på onsdag nästa vecka blir första kursen och då kommer farfar skjutsa mig dit då mamma och pappa jobbar. Längtar som f*n tills jag fyller 15, tänk slippa hela tiden vara beroende av att andra måste skjutsa en vart man en ska. Visst med epan kan jag inte köra fortare än 30 och inte fortare än 45 med moppen men det går fortare än cykel och på vintern är epan perfekt och på sommrarna är moppen guld.
 
Måste ju ändå få säga att man har det riktigt bra ändå, men nu ska jag fixa mig i ordning så att jag är klar när bussen kommer, är ju ändå ett pass man ska in och fixa och man vill inte se ut hur som då det är många år du lär dras med det ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0