Lite bettproblem

Ira var lite dryg på bettet idag och ville inte lyssna helt när vi skulle svänga, men hon hoppade för övrigt riktigt fint. Vi ska prova Pessoa med sporrem nästa vecka men ska även ha med mig lite andra bett, nästa vecka ska jag även bestämma höjder på KM.

Sen har det nog inte varit min dag överhuvudtaget idag, glömde gympa skor, ena skosnöret till mina Converse, hittade inte på cykelnyckeln… ja ni fattar men allt löste väl sig hyfsat tillslut. Fick låna Malins skor på gympan, fick lite tråd av Pia som jag kunde ha som skosnöre, hittade på cykelnyckeln efter att jag tömt ur väskan två ggr. Nu ser jag på house och väntar på att finalen av Projekt Runway börjar, om jag orkar vara vaken det vill säga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0