Lite bättre väder idag

Som sagt så vart det en aning bättre väder idag då jämfört med sist jag och Jenny red ut, strålande sol idag och fullt ösregn sist...
 
Men det var riktigt kul att rida ut idag och vi var ute riktigt länge också, minst 1,5 timme. Vi red ungefär samma väg som förra gången fast lite längre plus att vi travade av dem på hoppängen vid ÄRK. Nu ska vi försöka rida ut någon gång i veckan om inte annat rida samtidigt på banan eller något, blir trevligare med lite sällskap.
 
Sen när jag kom tillbaka så hade mamma kommit så hon gjorde i ordning Najda medan jag tog hant om Ira och mockade åt henne, Nadja fick ett lagomt pass på banan och sen fick även hon en sista dusch innan hösten/vintern. Imorgon skulle det bli storm så lika bra att passa på, sen känns det ganska segt att veta att man först måste cykla till Rotskär för att ha idrott och sen ner till vårat stall och mocka och fixa mat, sen cykla vidare till ÄRK och rida lektion med ridklassen och sen tillbaka till mitt stall och rida två hästar...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0