Lindat och klart.

Idag påbörjade jag Ira's behandling, sprayar på Jod-blandning på kotorna till det ''rinner/droppar'' om dem och sen lindar jag med benpaddar och stallbandage. Så imorgon åker jag och pappa lite tidigare satt jag kan ta av lindorna. Förhoppningsvis hinner jag ta av dem innan dem kommer ut i hagen, men hon är lätt att fånga närsom på dagen :)
 
Men för övrigt red jag ut med Nadja och Gunvor idag, vart en sväng efter gallerå och Ira var riktigt modig idag med, damen tar stora kliv i rätt riktning. Sen är både Nadja och Ira super brunstiga så dem kissade flera gånger på gången... inte kul. -.-  Men det är någonting man får ta. 
 
Imorgon så har jag träning för Lotta Sjöberg (fd. schultz), lite markarbete så jag kommer nog ta pelhamet så får vi se hur hon känns. Men nu är det viktigt att jag kommer i säng då det blir lite extra tidig morgon, god natt!
 
Vart mörkgröna lindor den här gången.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0