Lika underbar som sist

Ira var lika underbar att rida som hon var i onsdags, känns skönt att få uppleva den känslan igen :) Varför hon var lite dryg i fredags var nog lite träningsvärk och att hon precis hade börjat brunsta men idag skötte hon sig exemplariskt igen.
 
Har inte gjort sådär super mycket idag ändå, vaknade vid kvart i nio utvilad, skulle egentligen kanske åkt till Alborgen idag men dem hade tydligen stängt så det vart inget men då kunde jag gå på US-mötet som var, vi diskuterade en hel del kommande event. Sen var jag med Vilma och Saga några timmar innan jag skulle till stallet. Men nöjd med dagen som helhet så nu ska jag gå och lägga mig då det är skola i morgon och jag ska hinna duscha innan.
 
Sen en sak som inte hörde till vardagen idag var  att Chappe hade smitit, hans burdörr till huset hade haspen losnat på så han hade hoppat ut, men som tur var så var han inte nå rymningsbenägen utan skuttade bara runt kaninburen och tyckte det var jätte kul med massa äventyr och uppmärksamhet. Sen märkte jag även att jag inte hade öppnat Halo's bur ut till utegården så hon var lite sur på mig men hon såg nöjd ut när hon fick komma ut igen ;)
 
Mammas utbrytarkung! han heter ju än dock Kings Black Pearl ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0