Km-glädje!

Gårdagen var en riktigt lyckad dag för många, Ira skötte sig super bra! Felfri i clearrounden och ett skitpet i KM-klassen. I clearrounden (80cm) så drog hon mot hindren och hoppade riktigt bra, men hon försökte smita på ett hinder men det var jag beredd på så hon hoppade och klarade! Sen i KM-klassen (90cm) så höll hon på att balla ur lite innan och hade mycket åsikter om trean. Men vi tog oss samman och gjorde en riktigt bra runda, hon rev trean bara för att hon kom lite nära och vart spänd då hon hade mycket att säga om det hindret när jag visade på henne det innan vi startade, och vanligtvis klarar hon hindren även om hon kommer nära då hon är så himla snabb upp men som att hon spände sig lite i språnget fick hon med sig bommen men det bryr jag mig inte om!
 
Viktigast var att vi gjorde två bra rundor och kände att vi hade kul. Sen gick det super bra för Jenny också som var KM tvåa och fick en felfri clearround! Vilma vart KM trea trots Kavaten var inte riktigt på hugget igår ;) 
 
Sen vill jag ge styrkekramar till både Hannah och Regina, tycker ni gjorde riktigt bra insatser men hade tyvärr lite otur... Krya på er! ♥
 
Min underbara häst! ♥ bjuder på min min...
Grattis tjejer!! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0