Hoppträningen!

Igår på hoppträningen hoppade var Ira super, vi hoppade räcken på 1.10 utan att hon tvekade ett dugg :D Hade pessoat m. sporr-rem och hon funkade helt okej på det men hade med pelhamet i reserv om hon inte skulle lyssna på det... Men sen avslutade vi även på en oxer på 1m och vi valde att stanna där för att vi skulle få behålla en bra kännsla.
 
Sen anmälde jag mig till KM:et som är på lördag, jag kommer hoppa 80, 90. 90 klassen blir det km och vi bestämmde den höjden satt vi först och främst kommer runt med en bra feeling. Nästa vecka ska jag prova att rida på hackamore men ville inte prova det den här tisdagen då hackamore är ett sånt där ganska typiskt bett som funkar hur bra som helst en eller två ggr sen är det som att rida i grimma och grimmskaft...
 
Ira precis innan hon skulle få sin behandling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0