Fin teknik

Longerade Ira idag och avslutade med att sätta upp ett räcke på först 80cm och sen höjde jag till 1m, och gud vilken fin teknik hon börjar få! Öppnar upp fint i bak och drar upp frambenen och om hon kommer nära så gör det ingenting då hon är så himla snabb upp. Imorgon är det hoppträning så hoppas på att hon har lika fin teknik imorgon ;)
 
Förövrigt så har jag varit i skolan och jag gjorde mitt matte-prov idag också, fast det är egentligen satt att vi ska ha prov om fyra veckor^^ Sen har jag börjat fundera mycket på gymnasieval och nu står det i val och kval om jag ska välja Naturvetenskap eller Teknik, gärna om det är någon som går/har gått någon av dem linjerna och kan berätta lite vad dem tycker/tyckte var bra eller dåligt. Högskola jobb efter gymnasium, allt är bra information i mina ögon!
 
Gillar den här bilden skarpt om man bortser från min extremt konstiga min O.o....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0