En skärpning måste ske!

Nu måste jag skärpa mig, kan inte hålla på så här :@ blir ju liksom arg på mig själv...

I lördags så fick Ira vila p.g.a vädret, men vi tog in och borstade på dem i alla fall. Sen hade vi städ helg så vi passade på att städa i regnrusket.

Igår så red jag men inte så mycket då det blåste så mycket istället, men hon kändes väldigt bra det lilla jag red. Sen så gick jag och mamma igenom alla våra saker i sadelkammaren och vi fick riktigt bra plats efter det :)
Sen satte vi även upp Ira's vattenhink och salthållare, skulle egentligen gjorts för länge sen men nu är det klart i alla fall.

Idag så ska jag skynda mig ner till stallet efter skolan för att hinna rida innan hon ska få behandling, en massör och healer kommer idag så det ska bli spännande att se vad han säger idag jämfört med i våras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0