En lång dag i dag...

Började med att jag vaknade vid halv åtta helt utvilad så det var ganska skönt ändå. Sen hoppade jag in i duschen och hade tänkt att jag skulle köra Wii Fit Plus efter jag duschat men hade slut på batterier så kunde inte starta balansbrädan plus att dem i dosan började ta slut också så gick och kollade på tv istället.
 
Skulle in till Valbo med Regina idag och vi vart lite sena iväg men hann med att köpa allt på inköpslistan och lite till (såklart), men tillslut så vart det... 
Ett par Converse, USA färger.
En sport-bh.
Och en munkjacka.
 
Nöjd med köpen så nu behöver jag inte in till stan på ett tag ;)
 
Sen åkte jag och mamma ner till stallet och jag red Ira och det gick super bra! Sökte fint fram till handen utan att bli stark och rörde sig med svävande steg och var fantastiskt känslig för mina hjälper på ett possitivt sätt.
 
Sen skulle jag lastträna och det gick väl mindre bra men vi ska ställa ner transporten satt jag kan träna lite frekvent i någon vecka utan att mamma eller pappa måste köra ner transporten. Sen fick vi även gammel transporten såld idag, känns riktigt skönt och särskilt nu till vintern då vi brukar få lite platsbrist hemma...
 
Nu blir det sängen om jag ens ska orka upp imorgon, go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0