En helt vanlig dag

Den här dagen stack inte ut så mycket ifrån mängden, men ganska skönt med sånna dagar också måste jag få säga. Invigde mina converse och min munkjacka idag, igår invigdes sport-bh:n, alla plaggen lever upp till förväntningarna :)
 
Nadja var inte halt idag och det felaktiga rörelsemönstret var som bortblåst, longerade henne i kanske 20 min och hon var väldigt pigg och glad över att få göra någonting igen, så imorgon så ska jag rida henne lite. Longade Ira också och kollade även om jag hade någon join-up på henne ( att jag ska kunna släppa henne lös och hon ska fortfarande följa min volt och komma när jag ger signal) och det hade jag, men när jag tog av tränset också så kunde hon springa ut lite i volten emellanåt men kom sen tillbaka till spåret. Sen kollade jag även reaktionsförmågan på mina komandon ''Trava'' och ''Galopp'', mycket bra!
 
Mamma är borta med jobbet tills på torsdag så jag får ta hand om båda hästarna men det gör inte så mycket. Nu  ska jag gå och lägga mig och imorgon har jag hoppträning så ska försöka blogga någon gång under dagen.
 
Bilden är från i våras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0