100 frågor om mig!

1. Hur gammal är du om fem år?  19,5år...

 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Alla kompisarna i skolan och mamma.

 3. Hur lång är du? 160... JA, JAG ÄR KORT, men trivs med det på sätt och vis^^

 4. Vilken är den senaste filmen du sett? måste nog ha varit dutch ball... var jättel'nge sen jag såg någon film

 5. Vem ringde du senast? Pappa

 6. Vem ringde dig senast?  Mamma

 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Vilma: -.-

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa men det blir så dyrt i större skala...

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta♥

10. När såg du senast din mamma? För kanske 1 timme sen.

 11. Vilken ögonfärg har du? blå/grå.

12. När vaknade du i dag? 06.15 kind of.

 13. Vilken är din favoritjulsång? Bra fråga, ingen aning faktiskt ;)

14. Vilken är din favoritplats? Stallet antar jag, tillbringar mest tid där utöver skolan

15. Vilken plats föredrar du minst? har ingen speciell plats som jag ogillar, så svaret får bli tomt.

 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Det är ingen som vet, det står skrivet i stjärnorna.

 17. Vad skrämde dig om natten som barn? Vet inte men tror nog det kan ha varit typ om det skulle börja brinna och vilka djur och saker jag då skulle prioritera...

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? I skolan, kommer dock inte ihåg vad...

19. Hur stor är din säng? 210x110??

 20. Har du stationär eller bärbar dator? IMac♥

21. Sover du med eller utan kläder på dig? det beror på.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 6 stycken.

 23. Hur många landskap har du bott i? Ett, har aldrig flyttat.

24. Vilka städer har du bott i? Älvkarleby.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? converse all the way, men för några veckor sen, strumpor.

 26. Är du social? det skulle jag väl inte påstå..

27. Vilken är din favoritglass? Stracciatella och Sitting Bull!

28. Vilken är din favoritefterrätt? kladdkaka är väl aldrig helt fel ;)

29. Tycker du om kinamat? Ja, fast bara biff m. bambuskott.

30. Tycker du om kaffe? Har aldrig smakat och vill inte heller då  jag tycker det är onödigt att skaffa sig ett beroende.

31. Vad dricker du till frukost? oboy, eller mjölk :D

32. Sover du på någon särskild sida? Nej vänder mig i sömnen.

33. Kan du spela poker? Nope.

34. Tycker du om att mysa/kela? det beror på vem jag ska mysa/kela med? hhaha, men jag älskar det.. 

 35. Är du en beroendemänniska? Ehh, I gues not!...

 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? jepp.

37. Vill du ha barn? inte nu tack.

38. Kan du några andra språk än svenska? Spanska, Engelska, o lite Italienska och Tyska..

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, men åkt akut in till sjukhus ändå.

 40. Föredrar du havet eller en bassäng? det skiftar.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Hästarna, kaninerna och mig själv :)

 42. Äger du dyrbara smycken? -

 43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? många, men typ Top Model och Projekt runway m.m

 44. Kan du rulla med tungan? Ja.

 45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, har många roliga bra kompisar :D

46. Sover du med gosedjur? Nej faktisk inte men har en liten katt till bebis vid min sida ^^

47. Vad har du för ringsignal? Marimba, standard på iPhone.

 48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja har hur mycket som helst då jag fortfarande kan ha det mesta...

 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En handduk.

 50. Flirtar du mycket? omedvetet isåfall

51. Kan du byta olja på bilen? På sätt och vis...

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej har inte ens fyllt 15...

 53. Vilken var den senaste boken du läste? Besatt, min läs bok i skolan.

 54. Läser du dagstidningen? ibland...

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja, Min Häst...

56. Dansar du i bilen? Ehm, nej...

 57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?  Rix fm, varje dag på väg till skolan.

 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Fortsättningen på min novell.

 59. När var du i kyrkan senast? kommer inte äns ihåg, men borde varit vid skolavslutningen.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? -

 61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 1 vecka tror jag, var väldigt länge sen i alla fall.

 62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? wow, jag vet inte..länge sen?

63. Vad lyssnar du på just nu? Det Ronnie (min bror) spelar uppe på sitt rum.

64. Har du varit med i tidningen? yesbox, flera gånger.

65. Vad är det konstigaste du ätit? vet inte om jag ätit så mycket konstigt, är ganska ''rädd'' för att prova ny mat :s...

66. Vem såg dig naken senast? -

 67. Vad är det för färg på din tandborste? En är grön sen har jag även en el-tandborste.

 68. Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv antar jag.

 69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? håller sånt för mig själv.

 70. Har du någon piercing? öronen.

71. Din största vinst? mitt underbara liv... Kan inte peka ut något speciellt.

72. Civilstånd? I'm a single 

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, blogg.se och lite andra.

74. Är du fåfäng? Nej det tror jag väl ändå inte ;)

75. Ångrar du någonting du gjort? yes, finns en del saker.

76. Hur gammal är din pappa? Han fyller 52 på JULAFTON!

77. Vilket är ditt drömjobb? Ett jobb jag trivs med och får bra betalt för ;)

 78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Tävla lite oftare men vi är på god väg!

79. Vad har du haft för husdjur? Oj det är många, Kaniner, Hästar, Ödlor, Fiskar, Katter, Sköldpaddor och en dvärghamster, tror jag fick med alla nu...

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Finns nog mycket, kommentera det ni vill veta ;)

81. Svär du ofta? ja, tyvärr.

82. Sverige när det är som bäst? Årstiderna när vi får riktiga sommrar och vintrar.

83. Kan du åka slalom? Ja såklart!

 84. Vad har du ätit i dag? Husmanskost

85. Vad har du för utbildning? ingen än faktiskt.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? ögonen typ och min figur ;*

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Kanske min näsa, inget jag tänker så mycket på. 

88. Vilken är din bästa egenskap? jag har ett bra och starkt självförtroende, och att jag envis plus att jag är målinriktad!

89. Vilken är din sämsta egenskap? Har ibland dåligt tålamod :p

 90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Ingen aning, inte intresserad av historia...

91. Saknar du något? ja

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? ibland, beror på vems det är.

 93. Vad gör dig ledsen? olika

 94. Vad gör dig glad? vissa personer, mina djur och annat som muntrar upp än.

 95. Har du varit gift eller förlovad? nej

96. Vad ska du göra i helgen? Tävla med kaninerna bl.a.

 97. Vad är det knasigaste du gjort? ingen kommentar.

 98. Vad har du för laster? Inget särskilt.

 99. Vem är din förebild? Vet inte riktigt, men har tydliga mål som jag är fast besluten att uppnå om dem inte ändras då såklart ;)

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Göra ett till inlägg om jag orkar men annars sängen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0