Vi hoppade...

Jag hade mitt hackamore igår på hoppträningen, det funkade princip som ett vanligt bett något svår att få tillbaka men det brukar hon vara på vanligt bett också. Vi hoppade liten bana igår, började banan med att vi trav hoppade och hindren låg på 1m och inga problem för mig och Ira. Så jag ska prova hacket nästa vecka också, Lotta tyckte det var ett bra bett att byta till ibland.
 
Idag har jag mopedförarutbildning för första gången, ska bli lite kul ändå fast jag får ju inte skriva först 14 dec... Men farfar kommer och hämtar upp mig i stallet ungefär vid 5 då kursen börjar vid 6. För övrigt är det även slöjd idag och jag ska nog hinna nästan klart om allt går som det ska det vill säga ;)
 
Hittar tyvärr ingen passande bild och känner att det inte heller ser nå bra ut när jag tar en helt random bild.... Sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0