Riktigt bra för att vara första gången!

Måste ändå få säga att vi lyckade riktigt bra med att raka Kavat, först var både hon och jag lite osäkra men man kom in i det efter en liten stund. Det vart lite ränder först men vi trimmade på en gång till överallt och sen fick vi lite tips från Felicia, vi stog i sammanlagt 2,5 timme och rakade honom.... Tog ungefär 1,5 att få bort det värsta håren sen en timme att putsa och köra lite finlir ;)
 
Ira fick ett pass på banan och det gick väl helt okej lite bråkig ibland och lite tjurig i galoppen, men det är sånt man får ta ibland. Imorgon blir sista trimm tillfälle innan KM, kanske att jag kan ta mig ner till klubben och trimma i ridhuset men får se om jag hinner.
 
I morgon har jag även ridklass så då ska jag ha Rambo igen, och Nadja står även på tur så blir väl tre hästar för min del i morgon :)
 
Nu kommer lite bilder på resultatet^^
 
Hö-automat!
Jag fick ta det sista finliret medan Vilma mockade.
Lill-ponken ser nöjd ut efter att äntligen vara klar :)
Enorm pälshög....
Såklart ett litet hjärta på rumpetussen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0