Photoshoot på Billudden

Idag var jag som sagt ute vid Billudden och fotade med skolan och detta kort vart min solklara favorit! Dock fick jag offra min instruktionsbok lite då jag råkade tappa den i vattnet men den klarade sig riktigt bra trots allt ;) (Fler bilder kommer imorgon, dödstrött nu....)
 
Så jag valde den här bilden till framkallning och tror den kommer platsa i mitt rum. Sen var jag även in till gävle och vart på informationskväll om dem olika gymnasieprogramen och jag var på och lyssnade på Teknik och Natur men kan fortfarande inte bestämma mig riktigt men det kommer ju öppet hus i november som jag ska gå på och då kommer förhoppningsvis poletten trilla ner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0