Mocka, fylla på, skruva, häfta o.s.v...

Har haft fixar dag hos kaninernaidag i den underbart härliga höstsolen, började med att ta ur det strö och hö som började bli lite ofräscht och fyllde sedan upp med lite spån om det behövdes och la in nytt och fräscht hö. Inne hos Halo märkte jag att det hade läckt in från taket så jag fick ta ur hela bädden och fylla upp ny plus skruva bort plåten på taket satt det fick torka lite, men nu sitter det takpapp istället. Sen satte jag även upp en hö-häck inne i hennes hus, imorgon ska jag fixa bodelen i hennes bur där jag också ska byta ut bädden men som tur är så är hon inte där inne så mycket.
 
Nu har även alla kaninerna fått halm i den öppna delen av buren, satt det blir lite mysigt till vintern ;)
 
Innan jag hade halmat upp, sen fick hon även en saltsten i buren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0