Hoppträning med hackamore.

Hade hacket igår igen på hoppträningen, och hon tar fint tag i hindren och får fina runda språng men sen där emellan så är det lite mer okontrollerat... Men nästa vecka tar jag ett bett igen, vilket vet jag inte men det visar sig. Vi hoppade ungefär samma som förra veckan men lite annan hinderordning och travhoppningshindret var mitt i banan. 
 
Riktigt stolt och nöjd med Ira igår, vi hoppade på slutet en bana på 1.00-1.10m :D Och hon tvekade inget utan tog tag i hindren och lyssnade fint, känns som det går åt rätt håll.
 
Både igår, idag och imorgon så har jag elevensval och jag har valt foto. Så idag blir det en cykeltur ner till Billudden och vi hoppaas på fint väder och underbara fotomöjligheter. 
 
Vi gjorde även en snygg hingstfläta i manen igår, den har ju blivit så lång och fin nu! Perfekt att fläta också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0