Fullt upp hela dagen.

Började med att jag gick i skolan (som vanligt) och började på mitt matte prov, vart däremot inte klar så ska försöka kila dit någon gång under praoveckan för att skriva klart det. Sen efter sista lektionen, Idrott så cyklade jag till vårt stall och mockade 4 boxar på 40 min innan det var dax att cykla ner till ÄRK för att ha ridklass. Hade Rambo idag igen och idag hittade jag betydligt fler knappar sen sist, lite synd ändå för jag hade nästan hellre haft Ira idag  då vi fick möjlighet att träna dressyrprogrammet och ridhuset var upptaget sen resten av dagen... 
 
Men efter ridklass så cyklade jag tillbaka och mockade den femte och sista boxen och gjorde iordning maten och red Ira, provade dressyrtränset på henne och hon passade jätte bra i det :) Inte bara det utan hon skötte sig även jätte bra, lite pigg bara... Men vet inte heller vad man kan göra för att dra ner på energin då hon får inte mer än en näve havre om dan. Fast på sätt och vis uppskattar jag all hennes energi men ibland önskar man att man kunde dämpa den lite bara ;)
 
Varför jag hade fem boxar att mocka var för att Jesse var borta och ville ha hjälp med mockningen. Men så fort jag var klar i stallet åkte jag hem och åt en snabbis för att senare åka ner till Linnéa som hade lite filmkväll typ, vi såg på en skräck film men det var ingen text och alla pratade så man hörde inte så mycket av vad dem sa men fortfarande en riktigt bra film ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0