Fixardag nr 2

Idag fortsatte jag på att fixa ute hos kaninerna och idag satte jag upp deras namnskyltar och fixade klart i Halo's bodel. Nu är det bara att bygga om avdelningarna mellan burarna som saknas och en till dörr till utegården och bygga en till dubbelbur så är min kaningård fullbordad!
 
Sen har jag och pappa kollat ut vart stolen skulle stå i epan men vi hann inte klart då det började regna nu på eftermiddagen, sen har vi även svetsat igen övriga hål i golvet som har varit till gamla stolsfästen.
 
Saga och jag har även varit några timmar och vi har fikat, fotat och hon smickat mig. Som vanligt ville Saga sminka over the top, hade egentligen inte så mycket att säga till om ^^
 
 
Resten av bilderna kommer i tre delar, alla tre tidsinställda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0