chill förmiddag

Den häe dagen har varit riktigt lugn, fixat lite på epan och gjort lite mat sen är det väl inge mer speciellt som hänt idag. Jag satt ju uppe i två timmar och skrev mitt mail till kommunen och fick svar idag så på nästa kommunfullmäktige så ska jag få läsa upp mina frågor och förhoppningsvis få svar på vissa frågor.
 
Ikväll är det hoppträning då, så får se vad det blir för övningar idag då ;) Sen imorgon ska jag vara med och representera ÄRK på Olympic Day som kommer vara på rotskär, men sen själva ridningen blir på anläggningen och sen kommer dem även ha ''mini-prova på'' då vi tar med några hästar till Rotskär där det blir lite som ponnyridning. Så 09.45 ska jag vara tävlingsklädd på Rotskär för att sen vara med kl.10.00 och gå med i fackeltåget :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0