Vi tog en liten åktur

Bestämmde mig för att lastträna med Ira idag och det gick bra tillslut då jag fick in henne och vi åkte ner till ÄRK fram och tillbaka. Jag var nära ganska tidigt men hon gick inte in helt och jag fick inte dit bommen, så hon backade ut igen.... Sådär var det några gånger men bara jag får dit bommen och fäller upp rampen så står hon där, inga problem. Sen är hon ju aldrig rädd utan hon vill bara inte, så det gäller och övertala henne om att det leder till någonting roligt och allt blir mycket roligare om man inte måste tjaffsa innan heller.
 
Mamma var ute och körde Nadja idag medan jag lastade, länge sen hon kom ut i vagnen nu men har varit mycket annat som tagit tid istället. Men öronen fram hela tiden och jobbade på fint berättade mamma ;)
 
I morgon börjar skolan igen, skönt på sätt och vis men samtidigt synd för nu går man i skolan när det är ljust och man kommer till stallet när det är mörkt först. Sen ska mamma även hämta upp ett schabrak som jag köpt begagnat, ett rött med tillhörande luva för 50 kr ;)
 
Lite suddig bild men ser ut att vara fint skick, Sen är ju Ira så fin i rött också^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0