Soffsovning

Somnade i soffan igår därför kunde jag inte blogga...

Men igår så var väl det inget speciellt i skolan, annat än en labration på NOn.

Ira fick gå ett lättare pass på grund av att det var så hårt i backen. Jag gjorde övningen som jag gjorde på Nadja i förrgår, skritt-trav-skritt. Först så så jag till att hon kom ner i formen vilket hon tyckte var jobbigt att fortsätta skritta när man tar tyglarna och inte börja trava.

Men hon lyssnade riktigt bra tillslut och jobbade på bra och endast lite galopp, vilket inte gör någonting alls då det är uppgångarna som stärker.

Sen kommer vi till det som var lite roligare :) Vi i US ska göra ett nummer med hundarna och jag fick låna Diesel av Jesse, han skötte sig super bara han fattade galoppen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0