Seg och dryg

Det var precis vad hon var idag, nu kanske några tänker: Ira SEG??! Men menar inte seg  att det finns dåligt med energi som vanligt tvärtom men väldigt seg till sättet, alltså jävligt envis. Men det gick väl hyffsat men det är inte kul när hon är så där heller sen känner jag att jag blir lite stressad över att det blir så mörkt fort, så imorgon blir det ner till ridhuset och trimma lite, kanske hoppa lite till och med ;)
 
Ska nog rida på tränsbettet imorgon då jag på söndag ska på träning för Birgitta Järnåker i dalarna hos Marit, men vi kommer åka redan på lördagen för att vi ska slippe stressen över att hon måste in i transporten inom en viss tid. Så på lördagen kommer jag lasta henne och det får ta den tid det tar, så när hon är inne i transporten och satt för bommen och spänt fast i fram så får mamma komma ut med Nadja och lasta henne. Bara bommen är för i bak så står hon där, no problemos!
 
Nadja fick vila idag igen men imorgon måste jag hitta på någonting med henne om inte mamma gör det. Sen har vi även skridskor på IP vilket ska bli riktigt kul, längr sen jag åkte nu ^^
 
Har ingen bra bild på när jag åker skridskor så ni får en på min bror istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0