Nya tag

Nu ska jag börja om med lite nya tag här på bloggen, sluta glömma bort att göra inlägg. Nu har jag satt på larm utefter mitt schema och då får jag banne mig ta och slutföra nu också!

Men nog om det, idag stod båda hästarna dock tog jag in Ira och provade sadeln igen, bytte koppjärn till ett normal-vid från ett i normal. Utan mig på så släppte den lite nertill men den ramlade inte ner någonstans så jag provade att hoppa upp, då fördelades trycket jämt tack vare luftpanelerna. Satte även dit mina 'nya' stigbyglar (nymålade) och mitt GM schabrak jag köpte i våras :)

Som att min gamla hoppsadel är för trång för henne nu så tog jag hem den och den ska putsas på lite och sen ska jag sätta ut den till försäljning. Så om någon är intresserad, kom och köp ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0