Långa dagar...

Känner att jag kommer i säng alldeles för sent varje kväll typ, börjar märkas på min närvaro vid vissa tillfällen. Som t.ex idag på teorin på hoppningen så fick jag kämpa för att hålla migvaken, INTE OK. Bättre blir det inte i natt heller-.-
 
Men för övrigt har dagen varit lyckad ändå, gjort klart matte provet, ridit Nadja, lämnat tillbaka en bok på bibblan, lämnat in novellen med TITEL och haft teori på ÄRK. Det kan man väl va nöjd med? ;) Imorgon ska jag göra en mall på Ira's rygg igen, ska bli kul att se hur hon har utvecklas den här gången. Sen letar vi en ny sadel igen så kan va bra att ha mallarna med sig när vi åker och kollar sen.
 
Roligare en så här blir det inte nu då jag måste verkligen sova nu, God natt!
 
 
Vi gick igenom relaterade avstånd i hoppningen och språngets olika faser och massor med bra övningar att göra för att förbättra din sits, balans, ridning och hoppteknik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0