Knight rider

Så kommer det förbli nu resten av året, tur att Ira är väldigt modig trots att det är riktigt mörkt ute. Men nu när det är teorivecka så ska jag se till och pallra mig ner till ridhuset och träna lite där, ska även hoppa någon av dagarna troligtvis på fredag.
 
Idag red jag på Olas äng och bana, provade kandaret igen och det funkade väl hyffsat men ska byta bridong då jag nu har ett som är tvådelat och 12,5 men ska byta till ett tredelat som är 11,5. Hon jobbade på riktigt fint på slutet, mycket upp och nergångar för att stärka gångarterna och få henne att vila mer på steget. Sen tog jag även något litet skutt då Jenny var och hoppade med Muff samtidigt ;)
 
Nu på kvällen har jag suttit och kollat på lite olika bett och klippmaskiner, ska försöka få tag på ett kombinerat-bett och prova och sen kanske köpa ett eget. Sen har jag kollat på både Hööks och Julas klippmaskiner, båda är billiga och verkar bra.... Någon som vet? :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0