Första dator-inlägget på JÄTTE länge!

Har äntligen startat upp datorn och bloggar, men ni har ju fått uppdatering via mobilen då men det är fortfarande inte samma sak tycker jag iaf. Bloggade inte igår då jag var på kommunfullmäktige men jag måste helt ärligt säga att jag vart inge klokare efter det heller, tycker vår kommun är riktigt mesig och bara skjuter ifrån sig ansvaret :@ Men dem tyckte vi ska kontakta någon (kommer inte ihåg vad dem sa riktigt) och beskriva situationen så skulle dem hjälpa oss utefter det. Med förbudsskyltarna var det väl mer att vi som hästägare får se över riskerna att gå ner dit när vi väljer att inte ha våra hästar nere på klubben... men att den 11 december skulle dem ha ett möte och göra en tillfällig lösning tills en permanent lösning skulle gå att ordna. Antar att dem tar ner skyltarna då och sen vet jag inte vad dem hittar på men någonting kommer väl göras, för jag VÄGRAR att gå den där biten på långsandsvägen.
 
Men nog om det, förövrigt så gjorde jag inget med Ira förutom att brodda i, när jag gjorde rent broddhålen höll hon på och dumma sig men efter att jag fick säga till henne på skarpen några gånger stod hon snällt med alla ben. Det sitter bara i huvudet och att hon inte vill för att hon tycker det är lite jobbigt, men jag vet att hon tycker det är betydligt mycket jobbigare att bli osams med mig och andra. 
 
Sen kan man ju inte låta bli att jubla över snön som kom igår! Här hemma ligger det kvar ungefär 2-3cm och det kommer mer till kvällen och sen fortsätter det enda tills på måndag tror jag det var. På tisdag nästa vecka skulle det vara strålande sol och -14°C :D
 
Bebisen min klagar om att det är kallt åt tassarna^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0