Fler dagar som denna... Eller?!

Idag hade jag det bästa schemat man kan få, synd bara att man skulle må så jävla dåligt bara...

Jag var så smart och åt ingenting mer än popcorn när jag kom hem från stallet, som alla kanske vet är popcorn princip bara luft. Vilket gjorde så att när jag vaknade nu på fredagen var jag alldeles spyfärdig, INTE KUL. Men jag gick till skolan ändå då det handlade bara om att vänja magen med mat igen, nu är magen som den ska igen ;)

Egentligen stod tre hästar på listan men Ira fick vila så det blev bara två, Nadja och Rambo.

Nadja fick ett litet snabbpass på banan och hon jobbade på riktigt bra. Med Rambo var det hoppning den här gången, han skötte sig bra men var riktigt knepig att hoppa då han inte riktigt hade koll på sina långa ben och bar lite svår att reglera avstånden in på. Men på slutet så hittade jag knapparna och det gick bättre ;)

Men nu ska jag sova, går ju upp kl. 06.30 för att släppa ut hästarna ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0