Bustanter....

Idag när jag slutade var det strålande sol så tänkte att jag skulle rida Nadja innan ridklass, typ galoppa barbacka på olas äng i höst solen. Men så vart det inte!

Båda stod och åt från höbalen så jag gick i och myste lite först och klappade lite på Ira innan jag skulle ta och fånga Nadja, men… hon princip bara lipade mot mig och drog iväg i fullrulle. Så det var bara att inse jag lär inte få tag på henne innan jag måste åka så då var det väl bara att busa med dem då^^

Ira fattade inte riktigt först vad poängen med att springa runt och Nadja sprang ifrån henne totalt, men efter kanske en minut så hade hon fattat och vart nästan värre än vår andra bustant!

Så underbart härligt att se dom, särskilt när dom tar så många egna initiativ och man ser verkligen att livet leker! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0