Bara bus dag!

Idag så busade jag princip bara med Nadja och Ira, longerade båda lite först bara. Jag började med Ira och märkte då när jag bad om galoppen att hon var busig så jag släppte henne lös efter en liten stund och hon vart som värsta araben! Svansen rakt upp, vidgade näsborrar och full rulle :D Så roligt att se nu när hon tar så mycket egna insiativ.
 
 
Sen när jag släppte ut Ira i hagen igen och då stog Nadja vid grinden och väntade, en till som ville busa nu. Nadja vart också en riktigt show häst och full rulle runt hela ridbanan och bocksprång och glägje skutt vart det en del också^^ Jag filmade små snuttar på båda så ska ta och klippa ihop ett litet klipp som ni troligtvis kommer få imorgon ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0