Halvvägs igenom

Har hoppat dem första klasserna nu. Chappe slarvade i grunden och petade ner tre hinder men nollade i finalen. Tror inte det räcker till placering men ändå nöjd med honom!

Halo plockade sin första pinne idag genom att hoppa på 0+0 :D tyvärr var jag inte lika bra förare till henne så jag måste skärpa till mig lite och vara lite mer följsam och lugn själv…

Tävlade med Vilma's kaniner, Hakuna hoppade på 0+1 och kanske har fått en pinne och i så fall klassar han upp till Msv!
Jacksson kom runt men rev nästan alla hinder.
Örjan tror jag vann sin klass och var super taggad.
Sen var till och med på hugget idag och sprang på super bra :D

Nu ska jag ta tid i elit klassen så bloggar mer sen när jag är klar ;)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0